Connect with us

Jak promować firmę na Linkedin?

Marketing internetowy

Jak promować firmę na Linkedin?

Linkedin jest zjawiskiem wyjątkowym na tle innych portali społecznościowych, ponieważ skupia ekspertów z danych branż oraz pracodawców w jednym miejscu. Można powiedzieć, że wszystko tam kręci się wokół pracy. Linkedin nie jest oczywiście tak popularny jak Facebook, czy Twitter, ale nie oznacza to, że nie jest dobrym miejscem na budowanie marki swojej firmy i prowadzenie działań promocyjnych.

  1. Sieć kontaktów – musisz zadbać, aby publikowane przez Ciebie treści docierały do jak najszerszej grupy odbiorców, inaczej staną się jedynie „sztuką dla sztuki” i nie przyniosą żadnych wymiernych korzyści. Rozpocznij budowanie sieci kontaktów od zaproszenia znajomych i osób, które poszukują partnerów biznesowych. Dzięki temu w krótkim czasie poszerzysz zasięg swoich postów.

 

  1. Umiejętnie skonstruuj firmowy profil – pamiętaj, że Linkedin jest portalem społecznościowym innego rodzaju niż Facebook, tu powinieneś postawić na budowanie wizerunku eksperta. Bardziej luźne podejście jest w porządku na innych portalach. Zacznij od skrupulatnego uzupełnienia informacji o firmie, zakresie działalności. Pamiętaj, aby wszelkie publikowane materiały były wykonane profesjonalnie.

 

 

  1. Częstotliwość publikowania postów – publikuj posty, które przyniosą zainteresowanym istotne informacje. Nie dodawaj treści, które nie odpowiadają charakterowi portalu np. tych o charakterze humorystycznym. Możesz również polecać cudze posty związane z Twoją branżą.

 

  1. Publikuj merytoryczne artykuły – Linkedin umożliwia publikowanie artykułów, które później są intensywnie promowane, warto więc zadbać, aby niosły ze sobą merytoryczne treści. Dobry artykuł może dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i zbudować pozytywny wizerunek firmy, a na tym przecież zależy nam najbardziej.

 

 

  1. Zadbaj o to, aby zainteresowane osoby weszły na Twoją stronę – jeśli uda Ci się nakłonić innych użytkowników portalu do wejścia na Twoją stronę możesz uznać to za małe zwycięstwo, gdyż dzięki temu będziesz mógł zastosować remarketing w wyszukiwarce kierowany właśnie do tego grona odbiorców. Z reguły użytkownicy Linkedin spędzają na samym portalu mniej czasu niż np. użytkownicy Facebooka, dlatego właśnie warto w sprawny sposób łączyć zalety Linkedin z kampanią remarketingową w Google AdWords.

Powyższe porady mają jedynie charakter ogólnikowy, wraz z prowadzeniem działań promocyjnych sam przekonasz się jakie działania przynoszą najlepszy skutek oraz zwiększają zainteresowanie Twoją firmą. Pamiętaj, że najskuteczniejsze będzie połączenie promocji  na wielu portalach społecznościowych oraz płatnej reklamy.

Continue Reading
You may also like...

Absolwent filologii polskiej, który na ostatnim roku zainteresował się tematyką funkcjonowania treści w nowych mediach oraz marketingiem internetowym. Pasjonat powoli budujący swoje doświadczenie poprzez praktyczny kontakt ze światem SEO/SEM

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Marketing internetowy

To Top