Connect with us

Jak reklamować biuro rachunkowe?

Marketing internetowy

Jak reklamować biuro rachunkowe?

Działania promocyjne w sieci stały się obecnie chlebem powszednim wielu branż, trzeba jednak podkreślić, iż w niektórych z nich konkurencja jest o wiele większa niż w innych – branżą o wysokim poziomie konkurencji są z pewnością biura rachunkowe i tematyka związana z księgowością. Jak więc nie zginąć w tłumie?

Pozyskuj klientów w sieci

Prowadząc biuro rachunkowe powinieneś zadbać o to aby użytkownicy mogli trafić na Ciebie w przestrzeni Internetu. Dlatego właśnie powinieneś zainwestować w stworzenie dobrej strony internetowej – niegdyś wiązało się to z dużymi nakładami pracy i środków, obecnie stworzenie prostej, a przy okazji dobrej jakościowo strony zajmuje zaledwie kilka dni. Jeśli nie chcesz ponosić dużych kosztów warto skorzystać z platform takich jak WordPress czy Joomla. Utworzenie strony internetowej umożliwi potencjalnym klientom na uzyskanie dokładniejszych informacji o Twojej działalności, kadrze pracowników i lokalizacji.

Wyróżnij się z tłumu

Utworzenie strony internetowej powinno być dla Ciebie zaledwie pierwszym krokiem, następnie powinieneś zadbać o jej odpowiednią promocję. Jeśli działasz na rynku lokalnym a konkurencja jest niewielka zapewne wystarczą na to małe nakłady finansowe, musisz jednak zwrócić uwagę na to, iż potencjalny klient szukający usług księgowych w Internecie może zostać przyciągnięty przez firmy działające w skali całego kraju lub wyłącznie online. Co więc możesz zrobić w takiej sytuacji? Spróbuj dodać stronę swego biura do różnorakich porównywarek cenowych – wtedy osoby poszukujące konkretnej usługi będą mogły porównać jej cenę u Ciebie i konkurencji. Promuj się również na portalach branżowych. Kolejnym ważnym aspektem będzie optymalizacja strony, warto abyś nawiązał kontakt z firmą zajmującą się pozycjonowaniem stron i poprosił o przeprowadzenie audytu Twojej witryny – pomoże to wyszukać wszelkie błędy w optymalizacji i przeprowadzić zmiany zwiększające widoczność w wynikach wyszukiwania.

Skup się na lokalnym rynku

Punkt ten nie będzie dotyczył promocji w sieci, a działań skupiających się typowo na rynku lokalnym. Zadbaj o to aby osoby poszukujące Twojego biura mogły je łatwo znaleźć – wydaje się to być błahostką, ale ma niezmiernie duże znaczenie, dlatego zadbaj o reklamę w lokalnych gazetach oraz umieszczenie billboardów przy trasach o wzmożonym ruchu. Warto także zainwestować w dobrze zlokalizowaną siedzibę, tak aby każdy mieszkaniec miasta mógł łatwo tam trafić.

Kontakt z klientem

Traktuj klienta jako równorzędnego partnera biznesowego, zawsze realizuj powierzone zlecenia w terminie i po deklarowanej cenie – dbając o zadowolenie klienta możesz być pewien,że poleci Twoje biuro swoim znajomym, a to będzie najlepsza forma reklamy.

Bądź ekspertem

Jeśli czujesz, że Twoje doświadczenie w branży i wiedza wyróżniają Cię z tłumu, warto pomyśleć o pisaniu artykułów o charakterze specjalistycznym i poradnikowym. Prowadzenie firmowego bloga z poradami np. odnośnie rozliczania PIT-u, przekona czytelników, iż jesteś ekspertem, któremu można zaufać i w razie problemów zwrócić się do niego i uzyskać rzetelną poradę i pomoc.

Continue Reading
You may also like...

Absolwent filologii polskiej, który na ostatnim roku zainteresował się tematyką funkcjonowania treści w nowych mediach oraz marketingiem internetowym. Pasjonat powoli budujący swoje doświadczenie poprzez praktyczny kontakt ze światem SEO/SEM

Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Marketing internetowy

Popularne

Najnowsze wpisy

Chmura tagów

To Top