Connect with us

BrandSpy w rękach IQS

Analityka internetowa

BrandSpy w rękach IQS

IQS znana lepiej jako spółka zależna Mediacap SA, stała się właścicielem autorskich praw majątkowych związanych z technologią BrandSpy należącą do wrocławskiej firmy BrandSpy Sp. z o.o. Umowa sprzedaży dotyczy nie tylko prawa do marki, oprogramowania i bazy danych, ale również know-how, IQS będzie też obsługiwać klientów BrandSpy.

BrandSpy jest oryginalną platformą, dzięki której możliwy staje się monitoring mediów społecznościowych, jest więc zbliżona do rozwiązań takich, jak Newspoint oraz Brand24. Jej znakiem rozpoznawczym jest możliwość zbierania danych, jaka otwiera się przed nami w czasie rzeczywistym. Pozwala to na dostęp do szeregu informacji odnoszących się nie tylko do samych zachowań, ale i preferencji użytkowników socjal media z różnych ich kanałów.

Dzięki integracji BrandSpy z platformą Opinie.pl można spodziewać się skokowego wzrostu tak jej skali, jak i zakresy. Pozwoli to na szybsze tempo sprzedaży produktów ze strony IQS. Dzięki temu firma w szybszym tempie stanie się spółką technologiczną, co jest nadrzędnym celem Mediacap. Mamy zresztą do czynienia z kolejną inwestycją tego typu, jeszcze w marcu należąca do grupy agencja The Digitals stała się bowiem właścicielką 51,11 procent udziałów zrzeszającej twórców na YouTube sieci TalentMedia.

Continue Reading
You may also like...
Click to comment

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Analityka internetowa

Popularne

Najnowsze wpisy

Chmura tagów

To Top